Selena om att spendera tid med JB




Selena Gomez hävdar att ett enkelt faktum summerar framgångarna med hennes förhållande med Justin.
De gillar att vara tillsammans. Om du nu tycker om att för en minut, det är förmodligen en viktig komponent i nästan varje framgångsrik relation. 

Enligt Hollywood Life, bekräftar den tidigare Wizards of Waverly Place stjärnan och nuvarande stjärna i filmen Monte Carlo att scheman hon och Justin underhålla gör saker svårare från gång till gång. Men när du njuta av att vara tillsammans, stå ut med dig vad du måste, och gör det bästa av den tid du har. 

Selena Gomez talar även om hur roligt det verkar med andra när hon och Justin dyka upp i ovanliga eller slumpmässiga ställen. 

"Vi vill inte ens tänka på vart vi går", säger hon. "Vi gillar att bara vara tillsammans." 

Och när man gillar att vara tillsammans, spelar det verkligen var du går? Oftast inte. Selena Gomez och Justin har sett nyligen i en donut butik, middag på Hooters, och även ta en tur i sin bil. Dessa verkligen låter som ganska normala verksamheten för ett par tonåringar, eller hur? Kan det vara så att dessa två strävar efter så mycket normalitet som möjligt trots sin enorma popularitet? 

"Jag försöker bara att fortsätta att vara så normala som möjligt," Selena Gomez. "Visst är det tufft ibland, men jag ska vara med vem jag vill. Det är levande mitt liv. " 

Och det är vad dessa två stjärnor måste göra. Ja, de har fans att svar på, och ja, de har åtaganden för konserter och framträdanden. Men bakom allt detta är två personer i mitt uppe i ung kärlek-en viktig del i att växa upp, och de förtjänar att frossa i det. Och de gör. När allt åtnjuter de vara tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0