the older bieber

här kommer den bilder på justin  som lite äldre eftersom jag lovade att göra det när jag la upp bilder på the younger bieber :)
Klicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bild
Klicka för stor bildKlicka för stor bild
Klicka för stor bildKlicka för stor bild
Klicka för stor bildKlicka för stor bild
Klicka för stor bildKlicka för stor bild
Klicka för stor bildKlicka för stor bild
Klicka för stor bildKlicka för stor bild
Klicka för stor bildKlicka för stor bild
detta var bara något jag hade lust att göra för att jag tycker justin har förendrats så super mycket . både utseendet elr vad man ska kalla det och hans röst . allt har bara blivit bättre . vad tycker ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0