Just like a dream part 6


Dylan och Tiff

Jag och Laila åkte bil och snart var vi framme vid studioa området. Studio 2 som vanligt och det tog någon kvart att komma dit från Lailas hus med bil. ''Jag hinner inte vara kvar idag så du får klara dig själv'' sa Laila och släppte av mig. Laila hade ganska mycket att göra hon med, hon jobbade mycket inom musiken.
Hjälpte folk och så precis som hon hjälpte mig men jag höll bara på med skådespeleriet. Just nu.. 

Undra vad Laila skulle fixa idag då, så har hon sagt några dagar nu. ''Jag ska bara fixa en sak''... Jag gick in i studion med en varmchocklad i ena handen och mobilen i andra.
Jag möttes av glada människor, tvillingarna Sprouse, Debby, Brenda och Adam.
Vi var ett skönt gäng och hade alltid kul på inspelningarna.

''Godmorgon'' sa Elina som fixade alla skådisarna.
Smink, hår, kläder och allt. Självklart var hon inte själv.
Kim och Tara var med också, men om fixade mest killarna.
Min favorit var Elina helt klart. Det var bara några som var med ''bakom kameran'' det är mycket som ska fixas. Rekvisitan, scenen och allt.

efter någon timme var alla fixade och vi skulle börja filma.
Det blev några klädbyten i timmen.. Men det var kul, ibland fick vi vara med och bestämma vilka kläder vi ville ha. Vi hade jättekul som vanligt.

Jag och Dylan var riktigt bra vänner och bestämmde oss för att springa ut i på lunchen och hämta lite mat. Vi tog på oss solbrillorna och sprang ut från studioområdet och över gatan till ett snabbmats ställe vi ofta köpte mat ifrån. Självklart skulle vi beställa mat åt Debby, Cole, Brenda och Adam med.
Det blev ett par påsar med mat i men man hade ju muskler, right?

''Så du har träffat JB'' sa Dylan och flinade.
''Vah? ja, hur vet du det?'' svarade jag och skrattade.
''Han twittrade det''

När vi kom in i studion igen och satte oss i lunchrummet tog jag genast upp min mobil och loggade in på twitter för att se vad Justin skrivit.

TREVLIG KVÄLL MED SIS, ALLA FÖLJER HENNE @TIFFANYSALIN.

sen var det en jättegullig bild på mig verkligen när jag satt med mina solbrillor på mig och gjorde värsta bitch blicken.
Jag skrattade för mig själv men började sedan äta av min mat.
Resten av dagen gick fort. Imorgon skulle det inte vara någon inspelning så vi var lediga.
Men dagen efter det var det någon filmpremiär som vi skulle gå på. Jag kommer inte ihåg vad den hette, men det var någon med Clhoe Moretz iallafall.
Hon är bra, så jag antar att filmen borde vara helt ok!

Ikväll skulle jag och Selena iallafall vara, jag skulle sova hos henne sen skulle vi ut och shoppa i Beverly hills imorgon. Jag åkte till Selena direkt efter dagens inspelning och klockan var ungefär 7 när jag kom fram till henne..
skrivet av http://biebernovellen.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0