Beliber : fame , faith and the heart of Justin Bieber



BELIEBER: FAME, tro, och hjärtat av Justin.
Det kommer ut 27 september. Boka beskrivning;

Justin uppgång från vanlig kille två en av de mest kända människor på jorden hafångade en nation av hängivna fans som kallas Beliebers. Med hitlåtar, ons 12 miljoneranhängare på Twitter och den tredje största inkomstbringande dokumentär film genom tiderna, den kanadensiska popstjärnan dubbad Super Boy Rolling Stones senastetäcka hektar räkna mindre fläktar som hänger på Hans varje ord. Men finns det mer attden här Pop Idol är häpnadsväckande framgång än historiskt legendariska frisyr och ovanliga talang?

"Den framgång jag har uppnått kommer från Gud," Bieber säger. "Jag känner att jag har en skyldighet två växt lite frön med mina fans. Jag tänker inte berätta för dem, Du behöver Jesus, men jag kommer att säga i slutet av min show, älskar Gud dig". Den djärva ändå ödmjuk tro att grunderna Biebers världsbild bara kan be de två viktigastehistoriska extraordinärt ändringssökande. Som erkänner att musik och film är språket idenna nya generation, är författare och religion reporter Cathleen Falsani oss hoppas att denna bok goodwill uppmuntra religiösa ledare samt föräldrar att samarbeta medpopulärkultur på ett annat sätt så att de kan bättre prata med sina barn om det som betyder mest.


obs!! Boken är inte skriven av justin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0