Chockad av vackra selena Gomez


Justin var "chockad" över att Selena Gomez gick med på att bli hans flickvän för att hon är "mycket vacker". På frågan hur han lyckades få med henne på "Mike Missanelli Show" på Fanatic FM, skämtade han: "Jag var ganska chockad själv.

Hon är mycket vacker. Vi började som vänner för två år sedan, vi har varit vänner under en lång tid, så det var tyå så vi började. Jag hade en flickvän när Selena var min vän. Jag tycker att vi borde parta om sport. "


I augusti rapporterades det att Selena blivit arg på Justin efter att han börjat umgås med bad boy kompisar som Sean Kingston och före detta straffånge Lil Wayne. En vän till Selena sa: "Selena sa till honom att sluta hänga med dessa dåliga människor. Hon ville inte att han skulle krascha hennes spelning."


- OceanUp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0