Cody Simpson & Justin är som en familj nu

Klicka för att stänga bilden
Enligt Cody Simpson är Justin och han väldigt olika . 
" ja vi växte upp olika sätt . Justin i Kanada där han spelade hockey och lyssnade på R&B musik. Jag växte upp vid standen i australien och lyssnade på helt annan musik"
Cody som nyligen vart signad till Justin´s maneger Scooter Braun är ett stort fan av Justin .
" jag är ett stort fan av justin ,vi stöttar varandra mycket han pratade med mig igår om vilka låtar han gillade på min Coast to Coast EP.
" enligt vissa är det en tävling men det är det inte vi är alla som en familj ."
-------------------------------------------------------
glöm inte att checka in sveriges bästa cody blogg ----> Codysimpsonsweden.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0