Just like a dream part 3





Klockan var ganska mycket när Jake släppte av mig vid Lailas hus. Jag gav Selena och Jake varsin kram. ''Tack för en underbar middag'' sa jag och fnissade lite.
''Tack själv syster'' svarade Selena och släppte taget om mig.
''Vad tyckte du om Justin då?'' fortsatte hon och höll kvar mig lite till.
''Han var helt ok.'' sa jag. ''jag skojar bara, han var jättegullig. Kändes som vi känt varandra jättelänge'' fortsatte jag och log emot henne. Selena nickade. ''mm jag vet'' sa hon sedan och fnissade till.
''Vad?'' sa jag och kollade på henne. ''inget'' sa Selena och vinkade åt mig.

Vi sa sedan hejdå och jag sprang in i Lailas hus. Det var ganska stort, men inte överdrivet. Helt lagom.
''hallå?'' ropade jag och stannade i hallen medan jag väntade på svar.
''Tvrummet Tiff'' hörde jag Laila ropa och jag skuttade vidare in i tvrummet. Hon log stort emot mig när jag satte mig bredvid henne i den stora soffan. Laila var som en extra mamma åt mig. Ja, man kan säga att hon är min mamma när vi är i USA. ''Gissa vad!?'' sa jag hoppade lite i soffan. ''nej, vadå din solstråle?'' sa Laila nyfiket och skrattade åt mig. ''Jag träffade Justin Bieber!'' skrek jag. Jag tyckte bara det var så himla coolt! var det inte det!?
''Jaha vad kul'' sa Laila och skrattade åt mig igen.
''coolt'' suckade jag och vände mig mot tvn.
''säger skådisen som är bästavänn med Selena Gomez'' sa Laila och fortsatte skrattade åt mig. Jag fnissade också till sedan gick jag upp till övervåningen för att ta en dusch.

Jag borstade igenom mitt långa,bruna och lockiga hår. Dom flesta trodde jag hade löshår men det har inte, jag älskar mitt hår. Det är det jag är mest nöjd med tror jag. Eller mina blåa ögon som jag också ofta får komplimanger för.  Jag var nöjd med mig själv i vilketfall.
Jag duschade länge, jag kunde inte sluta det var skönt att bara stå där i kokhett vatten. Tillslut avslutade jag duschen med iskalt vatten, det gjorde jag alltid. Det sägs att håret blir glansigt då. Jag hade konstiga ideer för mig ibland men det funkade ju!?

När jag klev ut ur duschen hade jag fått ett sms. från Justin!! jag kollade på det direkt. Han undrade bara vad jag gjorde. Självklart svarade jag direkt på det. Dom rosarutiga pyjamas byxorna åkte på och en vit t-shirt. Medan jag väntade på att håret skulle torka satte jag mig vid datan för att kolla hur det var där hemma. Dom verkade må bra. Jag saknade dom såklart, men det var detta jag ville göra. Jag kollade på klockan, den var halv 11 och jag skulle upp tidigt imorgon också. Bäst att sova kanske. Jag försökte somna men jag smsade med Justin fram till halv 2. Han var sjuktrolig så jag log och skrattade för mig själv där i sängen åt det han skrev.
Tillslut somnade jag, glad som vanligt.
skrivet av http://biebernovellen.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0