Just like a dream part 5



Vi märkte knappt av tiden, den går fort när man har kul och det hade vi. Vi skrattade mycket och pratade om allt och inget.
''Hur länge är du här i LA då?'' sa jag och tog en sked med glass som vi beställt efter maten.
''Åker på fredag'' svarade Justin och åt av sin glass med.
''Alltså om två dagar'' sa jag och kollade på honom och han nickade.
Jag rynkade näsan lite och han skrattade åt mig.
''Äh, vi ses snart igen, jag är ofta här!!''
Jag skrattade igen, det var så enkelt att skratta med han, allt kom naturligt. Jag var mig själv och aldrig blev det pinsamt tyst.
''Nej, jag tänkte bara hur jag kommer stå ut med dig i två dagar till!!'' sa jag och gav han en bitch blick på skoj och han började skratta.
''Jag som trodde du älskade mig!!'' skrek Justin på skoj och försökte att se ledsen ut, men det lyckades han inte så bra med.
''Det är över'' sa jag och satte på mig solbrillorna. Justin kollade på mig och försökte få mig att skratta. Tillslut gav han upp.
''Äh, jävla skådespelare'' sa han och vi började skratta igen.

Efter ett tag kom Justins livvakt fram till oss, han hade hållt sig i bakgrunden men bevvakat oss hela tiden. Jag hade nästan glömt att han var där.
''Det är sent'' sa han framåtlutad mot Justins öra.
Jag kollade på min mobil. Den var halv 11! vi hade suttit här i 4 timmar!! att hans livvakt inte tröttnade, han fick nog väldigt bra betalt.
Vi skrattade ännu en gång innan vi reste oss och Justins livvakt la armarna på våra axlar och förde oss till bilen. Det var inte så mycket folk ute just nu, men man vet aldrig. Jobbigt ifall man skulle bli attakerad av 5000 tjejer liksom. Dom släppte av mig vid Lailas hus, det tog ungefär 15 min från resturangen vi åt på. Det var så jävla stort hollywood, LA. Men jag gillade det.
Vi kramades hejdå innan jag sprang in, dom körde inte innan dom såg att jag kom in..

Laila hade redan gått och lagt sig, hon skickade sms till mig innan och frågade om jag levde så hon kunde sova lugnt, haha. Klockan var nu halv 12 och jag skulle upp tidigt även imorgon, det var dessutom heldag, så vi skulle börja filma 8 och hålla på ända till 6 på kvällen. All förberedelse tar ungefär 1 och en halv timma så vi skulle vara där vid halv 7, det betyder att jag måste gå upp senast halv 6!! Jag hoppade in i duschen direkt och tog sedan på mig mina rosa pyjamas byxor innan jag hoppade i sängen.

Ännu en härlig dag i hollywood. Jag smsade lite med Dylan Sprouse som jag spelar mot i showen men jag tror han somnade efter ett tag för jag fick inget svar. Då somnade jag också. Justin och jag hade verkligen blivit bra vänner nu...
skrivet av http://biebernovellen.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0