Just like a dream part 8

En duns och sen flera skrik hördes ifrån köket.
''Vafan håller dom på med?'' sa Justin och vände sig om emot köket.
''Baka kladdkaka'' sa jag och började skratta. Sedan reste i  jag mig upp för att gå in i köket. När jag kom i köket låg kladdkakan på golvet. Tjejerna stod och skrattade så dom höll på att dö.
'' Haha, går det bra eller?'' sa jag och började skratta.
''Jaaaaa!'' skrek Demi och försökte få luft.
''Vafan är det som är så jäävla kul? kladdkakan är ju förstörd!'' skrek Jake och satte sig på golvet för att försöka få upp den innan han också bröt ut i skratt.
''Ni får ta och baka en ny för jag var jättesugen på choklad!'' sa jag iriterrat men bara på skoj, sen flinade jag lite.
Justin kom in i köket och ställde sig bakom mig.
''Och vad gör ni?'' sa han och kollade på kakan som låg på golvet.
''Vi försöker baka'' sa Miley och skrattade igen.
Justin och Jake gick sedan ut i TV rummet. Demi,Miley och Selena började på en nu kladdkaka och jag gick ut i hallen till datan som var uppkopplad till stora högtalare. Jag loggade in på Spotify och satte på en låt som Demi och Selena sjöng. One and the same .

Jag höjde volymen rejält.
''Stääääääääng av!!'' skrek Demi och Selena inefrån köket.
Jag skuttade in i köket och började sjunga med samtidigt som jag dansade. Dom skrattade åt mig men sedan hängde dom på. Vi tog varsin visp som mikrofon och jag hoppade upp på bordet och började leka. Miley stod och skrattade tillsammans med Jake och Justin som kommit in igen.
Sedan sprang Jake ut i hallen och bytte låt.

Jag blev tyst och kollade på dom andra.
''Och vad hittade du den?'' skrek jag.
''Är det du som sjunger??'' frågade Miley och kollade förvånat på mig.
''Faan vad bra!!'' skrek Demi och Selena i kör.
''Men fortsätt dansa'' skrek Justin och slängde lite av den gammla kladdkakan på mig.
Alla började skratta och jag hoppade ner från bordet. Jag började sedan kasta resterna av kladdkakan på honom också. Han började mima till låten och retade mig lite.
''Nej jag skojar bara, den är fan as ball!'' sa han och tog tag i mina armar så att jag inte skulle kunna kasta mera.
Jag log ett falskt leende åt honom. Men sedan började jag sjunga med och drog upp Justin på bordet. Selena började filma medan vi stod där uppe och fjantade oss.
''Fan vad bra du sjunger!!'' skrek Selena åt mig.
Jag skakade på huvudet och fortsatte fjanta mig med Justin.
''Detta ska upp på twitter!'' skrek Jake och dom andra instämde.
Jag och Justin bara skrattade. Sen orkade vi inte mera. Jag kramade han istället länge. Det var skönt, jag skulle inte få se han på ett bra tag. Justin besvarade min kram och vi skrattade.
''Naaaw, så söta'' utbrast Miley och skrattade också.
''Jag har pojkvänn!'' skrek jag och skrattade åt henne.
''Jaha, jag som trodde du och Justin var på g'' skämtade hon och skrattade igen.
''Kanske vi är'' sa jag och gjorde en flirtig blick på skoj emot Justin. Vi brast ut i skratt igen allihopa.

Vi hade en riktigt rolig kväll. Nu var klockan över 12 och det var bara Justin kvar, dom andra hade åkt hem.
Selena städade undan i köket medan jag och Justin satt i soffan ine vid Tv rummet och pratade.
''Vad spelade du in den låten?'' frågade Justin. ''Du sjöng riktigt bra'' fortsatte han.
''I Lailas studio, jag har skrivit låten själv..''  sa Jag och kollade emot köket. ''Lite små fjantig kanske'' la jag till.
''Nej den var jättebra, passade dig. Du som alltid är så glad'' sa Justin och skrattade.
Jag skrattade lite med honom och reste mig upp och tänkte precis gå innan Justin tog tag i mig och drog ner mig i soffan igen.
''Sitt still för en gångs skull'' sa han och skrattade igen.
''MEEN...'' sa jag och skrattade också.
''Du pratar bra engelska, jag tänker knappt att du är från Sverige'' sa han och log.
''TAACK!'' sa jag och sken upp.
''Hur länge har du och Theo varit ihop då?''
'' 16 månader'' svarade jag och log för mig själv.
''Oj, det var länge'' skrattade Justin.
Jag nickade och sträckte på mig precis som jag var stolt.
''Till och med jag kan ha ett seriöst förhållande''
''tvivlar jag på, du betalar han säkert'' sa Justin. Sedan hörde han hur fel det lät och vi började skratta. Igen.

Klockan var 1 när Justin sedan åkte. Hans livvakt hämtade honom och jag gav han en lång kram, Selena också.
''Ses snart systrar'' var det sista han sa innan han lämnade oss.
skrivet av http://biebernovellen.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: L

kan inte du fortsätta skriva på denna? ♥

2012-01-27 @ 19:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0