släpps Justins skiva i november?

På Dolce & Gabbana eventet för Pencils of Promise så berättade Justin om sitt nya album till tidningen OK att jobba med två album samtidigt är lite stressande.
"Det är galet. Jag började lite med det aktuella albumet men samtidigt så var jag riktigt fokuserad på jul-albumet som nyss blev klart så jag är riktigt exalterad över att släppa det!" sa han. "Det var helt otroligt fast är också glad över att det är klart så jag kan fortsätta på det andra albumet"
"Det är några nya låtar och några klassiker, men mest nya."
Sen tweetade Justin att hans fans skulle hålla utkik efter musiken redan i november, "har funderat över att börja julen tidigt i år...typ i november. #newmusic"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0