Hemma igen !

hej ! jag kom hem från min semester för några dagar sedan . har inte orkat blogga förns nu . och jag ville bara säga att jag ska försöka blogga så mycket jag kan framöver . vet inte riktigt om jag har all lust att blogga . känns inte som jag har tillräckligt med inspiration . älskar justin fortfarande självklart lika mycket. men det känns ändå inte som det är värt det . jag vet att det är minst x ( tänker inte avslöja hur många ) antal personer som besöker denna blogg varje dag men det är ändå ett ganska lågt nummer så jag är inte säker på att det verkligen är någon som läser . det kanske bara är någon som tryckt fel och råkat komma in på bloggen och sedan tryck bort på en gång . jag vill därför att du som läser denna bloggen . och gillar justin . eller du kanske inte gör det men vill veta lite nytt om han . ska kommentera detta inlägg . och "bevisa" att det fiinns folk som läser denna blogg . för att jag ska kunna få mer inspiration att skriva mer . för när jag vet att det är folk som läser så blir allt genast mycket . mycket roligare . det är även ganska svårt att driva en fan blogg själv eftersom det är så mycket som måste uppdateras så om nån vill gästblogga här så kommentera med din mejl adress så kan jag mejla dig . tack för du läste detta och jag hoppas du tar dig 10 sekunder till att kommentera . skulle uppskattas . varje kommentar är uppskattad

Kommentarer
Postat av: JB

Jag läser bloggen.

2012-01-21 @ 18:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0